Spletna mesta Dela, d. d., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Main menu

Spomladansko čiščenje v Rimu

Spomladansko čiščenje v Rimu

Naj se sliši še tako neverjetno, ampak italijanski tehnokrati v vladi Maria Montija so prišli na drzno idejo, da o možnih strategijah javnofinančnega varčevanja preko spletne strani povprašajo kar tiste, ki jih bodo ti ukrepi najbolj prizadeli – državljane. V ponedeljek je namreč vlada na strani www.governo.it objavila enostaven elektronski obrazec, kjer naj bi uporabnik spleta zapisali svoje poglede in predloge za varčevalne ukrepe, zlasti zmanjšanje javne porabe.

Monti omenjeno potezo opisuje kot ponujeno roko, da država skupaj s svojimi državljani poišče pot iz gospodarsko-finančnih težav. Zbiranje varčevalnih predlogov je zgolj delček v mozaiku širše PR strategije vlade v Rimu, ki se pri naporih za izboljšanje svoje javne podobe in ustvarjanje vtisa demokratične vladavine tehnokratov pričakovano navdušuje nad uporabo modernih spletnih orodij v komuniciranju z ljudskimi množicami.

S tem naj bi po njenem skušali zajeziti mnoge predsodke, ki so se tekom mnogih desetletij že močno usidrali v zavest tamkajšnje javnosti, in sicer, da rimsko politično elito povečini tvorijo podkupljivi licemerni posamezniki, ki jih kaj drugega razen skrbi za blaginjo njihove usode pravzaprav ne zanima.

Spomladansko čiščenje slabega ugleda vladajoče politične nomenklature, ki je v nemajhni meri posledica dolgoletnega razvpitega »bonvivantskega« življenja nekdanjega italijanskega premiera Silvia Berlusconija, je v luči ostrih varčevalnih ukrepov – predvsem zvišanja davkov in asketske pokojninske reforme – skorajda nuja, saj vlada s tem kaže vsaj  namero, da preko povečane stopnje transparentnosti nekoliko omeji nezaupanje državljanov v državniški aparat in njegove institucije.

Ideja je očitno že zaživela, saj je omenjeno spletno stran od začetka njenega delovanja (ponedeljek) obiskalo že več tisoč ljudskih reformatorjev. Samo za primerjavo: vladna služba za odnose z javnostmi na mesec v povprečju prejme okoli 5000 elektronskih in klasičnih pisem.  

Komentarji