Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

V trebuhu je vse: Prednos

Ob ogledu fotografije ob izvedbi te vaje se boste vsi, ki ste kdajkoli spremljali uspehe slovenskih olimpionikov, spomnili na vragolije našega gimnastičnega staroste, na žalost že pokojnega Leona Štuklja.

 

Gospod Štukelj  je ravno s tem elementom pri svojih stotih letih navduševal množice v šport zaljubljenih gledalcev po vsem svetu in povsod požel bučne ovacije.

 

Ampak, naj vas opomnem.  Vaja, ki jo bomo danes opisali, še zdaleč ni lahka. Je pa ena izmed osnovnih gimnastičnih vaj. In vsi vemo, da gimnastika ni ravno najlažja oblika športa ali rekreacije.

 

 

 

Pozor:

Pred začetkom izvajanja te vaje ne pozabite na ogrevanje, da ne pride do neželjenih poškodb.
 

Kako se lotiti vaje?

Obstaja kar nekaj izpeljank te vaje, ampak začeli bomo z najbolj enostavno:
Usedete se na tla, noge imate iztegnjene. V sedu postavite roke na tla, tako, da so dlani in prsti usmerjeni proti prstom na nogi. Dlani in roke morajo biti v liniji z vašimi kolki. Počasi zazibajte ramena naprej, ramena vam bodo za malenkost »padla«. Poskušajte vzdigniti boke in noge od tal. Noge morajo biti ves čas iztegnjene. V tem položaju poskušajkte zdržati nekaj časa! Ni lahko ne? Leon je bil mojster v tem! Začnite počasi!  Samo delček sekunde na začetku je dovolj. Z vadbo se bo tudi čas dviga nog in trupa podaljšal.

Zapomnite si:  Gimnastiki zdržijo tudi 60 sekund v tem položaju!

Ob pogledu na njihova telesa vam bo kaj kmalu postalo jasno, da s to vajo krepimo mišice rok, ramenskega obroča, upogibalk kolkov, mišičje trupa in nenazanje tudi nog!  Super vaja za »šestorčke« in široka ramena!

Zdaj pa hitro vadit, poletje se izteka!