Kaj lahko mladi storijo za Slovenijo

Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

Uspešen pravnik in amaterski video navdušenec Jan Zupančič je s pomočjo prijateljev posnel izjemne posnetke Soče in jih nato v post produkciji združil v promocijski video za slovenski turizem, ki vsebuje dih jemajoče posnetke iz zraka.

Za večjo prepoznavnost videa so zaprosili tudi za uporabo znamke I feel Slovenia, ki jim je bila s strani Urada vlade RS za komuniciranje tudi odobrena. Video so nato poslali tudi Slovenski turistični organizaciji in več lokalnim organizacijam v Posočju, ki so bili seveda nad njim navdušenim.
Projekt pa je dosegel svoj cilj, saj so posnetki poželi navdušenje tudi pri tujcih, ki si po ogledu posnetkov želijo ogledati dolino Soče.

Izjava avtorja: »Video je bil posnet tekom podaljšanega vikenda v Bovcu, kjer smo posneli za več kot  8 ur posnetkov. Večino dela je predstavljala post produkcija in obdelava, ki je zahtevala kar nekaj neprespanih noči. Največja težava je bila iz obilice vrhunskih posnetkov izbrati najboljše, saj smo bili omejeni z dolžino videa.«

Zanimivosti:
• 4 dni snemanja v Bovcu, 8 ur posnetkov
• vsaj 7 neprespanih noči posprodukcije
• Soča je bila lokacija za snemanje filma The Chronicles of Narnia

ni podpisa
ni podpisa

ni podpisa
ni podpisa

ni podpisa
ni podpisa

 

Več iz te teme:

Komentarji: